Tjuvkik på renoveringen.

Kategori >> Pyssel
2011-01-17 @ 01:07:02


Usch, jag har så satans fullt upp att jag inte ens hinner dokumentera mina storslagna saker ordentligt. Har målat en hel massa och pysslat och städat och det är inte klart äään. Ska mer eller mindre måla allt som går att måla, för jag är seriöst behov av en ljus förändring. Imorgon är jag också ledig, tack och lov, så då ska jag fortsätta röjja runt och ska försöka få lite bilder på allt det nya! Köpte btw en liten hallbyrå på blocket av bara farten. Den är supersöt, kommer bilder på det med. Nu ska jag (trots att klockan är över 12 på natten) koda lite hemsida, så den kanske kan bli klar snart också.

Nedan ser vi ommålade tv-bänken (Den var svart innan) och nyinköpt lila vas från Lagerhaus med en ljusslinga i. Städade undan i vardagsrummet nu ikväll, Jacob gick och köpte godis och sen satt vi i soffan och jag tände massa ljus och det kändes så fantastiskt trevligt att ha det lite nytt och tjusigt :)
(ps. Bilderna är fotade med mitt nya stativ!)


bloglovin
Related Posts with Thumbnails
Postat av: Zofi

Det va så lite :D

2011-01-17 @ 11:15:06
URL: http://sofisfoto.blogg.se/
Postat av: Cornelia

Visa fler bilder :D:D nyfiken flicka

2011-01-17 @ 15:32:34
URL: http://corneliathulin.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Visas bäst i: Mozilla Firefox
& designen har JAG gjort.
Intresserad av ny design?

Jag gör tyvärr inte beställningsdesigner just nu.
Välkommen tillbaka senare :)

bloglovin
RSS 2.0