Rocky Rock'n'Roll.

Kategori >> Hundigt
2011-02-21 @ 10:56:00


Nu, när jag inte längre har någon egen hund att fnittra över återgår jag till att tycka att mammas vovve är tokig. Låt mig presentera Rocky, en Bischon Frisé, som förmodligen inte alls förstår att han är en hund, gillar att slicka på fötter och är en fegis som inte ens vågar hoppa upp i en säng själv. Detta har enligt mamma varit ett problem då han sover i hennes sovrum och aldrig kan bestämma sig för om han ska sova i sängen eller på golvet, något som resulterar i att han blir upplyft till sängen, hoppar ner när han tröttnar och gnäller mitt i natten för att han vill ha hjälp upp igen. Smart kille.

Hade den här fantastiska bilden liggande i någon mapp och tyckte den representerar honom så bra haha. Skeptisk, smått bitter och knäpp.


bloglovin
Related Posts with Thumbnails



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Visas bäst i: Mozilla Firefox
& designen har JAG gjort.
Intresserad av ny design?

Jag gör tyvärr inte beställningsdesigner just nu.
Välkommen tillbaka senare :)

bloglovin
RSS 2.0