Mupp.

Kategori >> Vardag
2011-02-23 @ 14:32:13


Mysmorgon. Inga lektioner idag, fast ska nog ta mig till bibblan senare om jag orkar haha. Vaknade vid 13 haha, vi var uppe tilll 03 inatt, efter filmen fastnade vi med att testa massa olika mobilspel och spelade tills vi fick ont i huvudet ungefär haha. Dagens ungdom alltså. pft. Nu lyssnas det på Jack's Mannequin i massor, busar runt och dricker kaffe. Och här har vi Jacob ja, lyckades fånga honom på bild när han gjorde något skumt med munnen, men sött ändå änna :) Och ja, hans mobil också haha. Han älskar den nästan mer än mig! Skitunge. ♥

Update: Jacob vill tillägga att jag glömt nämna förlovningsringen, som han gillar mer än mobilen, och än mer än den gillar han mig haha. söt.


bloglovin
Related Posts with Thumbnails
Postat av: Jacob

Du har rätt att jag gillar den väldigt mycket. Den var dyr, precis som din kamera, och förtjänar uppmärksamhet. Däremot har du glömt nämna att bilden innehåller faktiskt två av de tre saker jag gillar mest just nu (och två av dem för alltid). Fin förlovningsring samt mobilen. I ordning så är det alltså: Marielle -> Förlovningsring -> Mobil. :) Haha

2011-02-23 @ 15:46:15
URL: http://oblivionocean.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Visas bäst i: Mozilla Firefox
& designen har JAG gjort.
Intresserad av ny design?

Jag gör tyvärr inte beställningsdesigner just nu.
Välkommen tillbaka senare :)

bloglovin
RSS 2.0