Sunday morning.

Kategori >> Vardag
2011-02-20 @ 18:52:48


Sista lediga stunden på ett tag nu, imorgon börjar en ny kurs. Morgonen började fint, sov länge, kollade på Battlestar Galactica men sen insåg vi att nej, det finns ingen mjölk hemma = inget morgonkaffe och det övriga matförrådet var inte på topp heller. Så vi åkte och handlade, fick gå hem från affären för det går bara buss en gång i timmen. Halvdog på vägen av hunger och sen, väl hemma, ja då var allt värt det.

Mysig ulti-frukost (även om klockan var runt 15 på eftermiddagen haha) och tillochmed lite apelsin. Känner ett behov av vitaminboost nu, vi har varit lite dåliga på vettigt näringsintag på senaste. "Dieten" har mest bestått av popcorn, mackor och diverse chokladiga desserter. Nu ska jag, trots att jag känner mig halvsjuk, skriva färdigt min hemtenta och så ska vi laga grönssakssoppa och kanske baka bröd? :)




bloglovin
Related Posts with Thumbnails
Postat av: fian

popkorn är helt onödigt underskattat borde uppmuntras som den ohejdat bra kost det är.

2011-02-20 @ 21:31:42



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Visas bäst i: Mozilla Firefox
& designen har JAG gjort.
Intresserad av ny design?

Jag gör tyvärr inte beställningsdesigner just nu.
Välkommen tillbaka senare :)

bloglovin
RSS 2.0