"Be delicious"

Kategori >> Vardag
2011-02-21 @ 18:49:42


Jag fick de här söta parfymerna av min kära moder i julklapp. Jag använder visserligen parfym fruktansvärt sällan, har själv lite svårt för starka såna dofter. Men de här var väldigt goda, speciellt den rosa, men det bästa med dem är att de är gulliga haha :3


I övrgit fryser jag. Jacob har fått hem sin nya Android, en Samsung Galaxy S och är sålagom mallig haha. Borde städa. Snart kommer det gäster hitåt, eller ja, på torsdag och lördag. För att fira födelsedagsbarnet - moi!



bloglovin
Related Posts with Thumbnails
Postat av: Sofia [FOTOBLOGG]

Jag har både den gröna och den rosa. Jag tycker den gröna luktar godast :)

2011-02-22 @ 00:30:50
URL: http://sofiaphotos.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Visas bäst i: Mozilla Firefox
& designen har JAG gjort.
Intresserad av ny design?

Jag gör tyvärr inte beställningsdesigner just nu.
Välkommen tillbaka senare :)

bloglovin
RSS 2.0