Vignette.

Kategori >> Vardag
2011-02-22 @ 00:28:23


Nu blev det lite brusiga mobilbilder istället för fancy-pantsy 50d-bilder haha. Har ju en app, som jag tillochmed betalade för, som heter Vignette (till android iaf, kanske iphone?) så jag får ju visa lite av de där storslagna bilderna haha. Nu är det läggdags snart, ska på seminare imorgon klockan 10, fy, hade "föresläsning" idag, vi kollade på en två timmar lång, otextad amerikansk rättegångsaktig sak. Det var grumliga gamla gubbar som pratade och jag gav upp hoppet när jag insåg att jag inte orkade superkoncetrera mig för att höra vad de sa. Spelade spel på mobilen och lyssnade på musik istället. Jag gick iaf inte! Det var det andra som gjorde, men jag är sån mes och ville inte göra föreläsaren ledsen :')

Äh uh, har ont i ryggen, bäst att sova nu, eller ja, jag ska nog spela lite Peggle på telefonen haha (beroendeframkallande!). Nattinatt.


bloglovin
Related Posts with Thumbnails



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Visas bäst i: Mozilla Firefox
& designen har JAG gjort.
Intresserad av ny design?

Jag gör tyvärr inte beställningsdesigner just nu.
Välkommen tillbaka senare :)

bloglovin
RSS 2.0