Android.

Kategori >> Vardag
2011-02-19 @ 00:19:13


Idag har jag försökt fixa en bra foto-applikation till min kära android, jag har haft en i demoversion som begränsar bildstorleken till ungefär ingenting, men kameran i telefonen kan ta 5 MP och om man köper appen på riktigt så funkar allt som det ska. MEN, det där med att köpa på android market var tusan inte det lättaste. Jag som har Swedbank testade ungefär femtioelva gånger med e-kort, men det gick inte, betalningen nekades och slutligen gav jag upp hoppet och fixade s.k. Verified by Visa, så nu är det point of no return. Har i alla fall min awesome foto-app nu = kan kanske bli lite trevliga spontan-bilder och inte bara jag-måste-släpa-med-mig-storasystemkameran-vart-jag-än-går-om-något-kul-händer. :)



bloglovin
Related Posts with Thumbnails



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Visas bäst i: Mozilla Firefox
& designen har JAG gjort.
Intresserad av ny design?

Jag gör tyvärr inte beställningsdesigner just nu.
Välkommen tillbaka senare :)

bloglovin
RSS 2.0