Nostalgitripp.

Kategori >> Vardag
2011-02-19 @ 22:15:25


För massa år sen, sådär i 7an så hade jag ett band med 3 andra tjejer. Vi fick tillfälle att spela på skolans julgala och bidrog där med en endaste låt, en cover på det smått undanskymda bandet User. Det tog oss ett halvår att repa in, vi var på den tiden inte speciellt vana musiker haha. Senare hade vi fler spelningar med fler låtar och blev bättre, men bandet splittrades. Jag minns inte ens varför längre.

Hursomhelst. Jag minns, hur jag hörde låten en dag på Z-tv och blev stormförtjust, men på den tiden var det inte hur enkelt som helst att hitta bra musik på nätet osv så jag satt och kollade som en tok framför Z-tv i flera dagar, beredd med VHS-band, i väntan på att den skulle dyka upp igen, för att kunna spela in låten haha. Good times.
Lyssna på låten! Den är awesome (orginallåten då, inte vårt framträdande som förmodligen inte var riktigt lika awesome haha).



bloglovin
Related Posts with Thumbnails



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Visas bäst i: Mozilla Firefox
& designen har JAG gjort.
Intresserad av ny design?

Jag gör tyvärr inte beställningsdesigner just nu.
Välkommen tillbaka senare :)

bloglovin
RSS 2.0