Stress.

Kategori >> Vardag
2011-01-11 @ 19:05:34


Satan i gatan. Mycket att göra, för lite tid. Hatar att jag alltid ska komma på massa stora fina projekt när det inte finns tid till det. Måla? Näe, no time. Fixa med hemsidan? Nope. Plugga? JA TILLS JAG DÖR UNGEFÄR.

Redovisning på fredag, på projektet vi pysslat med i sisådär 2 månader nu. Vill inte, men det är bara att gilla läget. Som tur var har jag ett stycke pojkvän som precis fyllt 20 och idag tog han sin första sväng om systemet = jag sitter och surplar vin. (Hade ju kunnat köpa själv förstås, om jag bara hade haft tid hah) Är för stressad för att kunna fota också, men jag har bytt lampa i vardagsrummet idag iallafall. Nu är det ljusare där. Sen när jag får måla om lite prylar så blir det nog bra. Ska ta tag i det kanske till helgen?

Och min kameraväska har kommit nu, hämtade den igår. Den är FIN! Men rätt stor också. Det var jag inte riktigt beredd på. Men det är bra, då rymmer den framtida superutrustningen också ;)



bloglovin
Related Posts with Thumbnails



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Visas bäst i: Mozilla Firefox
& designen har JAG gjort.
Intresserad av ny design?

Jag gör tyvärr inte beställningsdesigner just nu.
Välkommen tillbaka senare :)

bloglovin
RSS 2.0