So tell me why we're talking when we dance so good.

Kategori >> Vardag
2011-01-05 @ 22:15:01


Jag sorterar filer. Det är alltid lika jobbigt men alltid så lättande när det är färdigt. Ska försöka hålla bättre ordning nu med mina nya bilder, och bli bättre på att ta bort bilder som blir fel/suddiga/allmänt fula osv, för de tar sån stor plats annars. Hårddisken är ju inte oändlig haha.

Borde städa lägenheten också, ack och ve - alltid är det något.

Idag skulle jag ta mig till JapanPhoto här i stan och kolla macroobjektiv med icke sa nicke - det var stängt. Typiskt. Imorgon är det stängt också så jag får vänta tills på fredag. Däremot kommer nog min superfancy kameraväska hitåt snart! Kommer ju bli bra, för idag hade jag med mig kameran i min väska i min ena duntoffla haha - känns lite dumt sådär.

Hur står det till med er? :)


bloglovin
Related Posts with Thumbnails
Postat av: Anonym

Jag fixade också ordning bland alla filer på datorn förra veckan. Det är ganska skönt att göra det ibland. Man samlar ju på sig GANSKA mycket!

2011-01-06 @ 00:07:49
URL: http://charlottethoren.blogg.se/
Postat av: Anonym

Härligt! Jag måste antagligen ominstallera hela datorn. Har lyckats vela till det med PS. Får det inte att fungera just nu. Men man får väl lägga sig och ta hand om dem problemen i morgon.

2011-01-06 @ 00:25:01
URL: http://charlottethoren.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Visas bäst i: Mozilla Firefox
& designen har JAG gjort.
Intresserad av ny design?

Jag gör tyvärr inte beställningsdesigner just nu.
Välkommen tillbaka senare :)

bloglovin
RSS 2.0