Lite mammahelg.

Kategori >> Vardag
2011-01-21 @ 21:14:41


Jag tog paus från verkligheten och tog kameraväskan till mamma. Lego fick vara hemma med Jacob och fan vad skönt, att få lite lugn och ro, tänkte jag säga. Men ångrade mig där, för mina syskon är ju ändå här och de är sådär 12-14 år och låter som fasen. Men jag har satt mig i ett hörn, med musik i öronen och ett glas vin och myser   o pratar strunt med älskade Anna på msn.

Har varit lite seg här - okej jag är medveten om det ;) Men jag har lite annat för mig. Försööker få klart hemsidan. Drar ut på alla detaljer, blir aldrig nöjd osv. Men jaja.



bloglovin
Related Posts with Thumbnails



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Visas bäst i: Mozilla Firefox
& designen har JAG gjort.
Intresserad av ny design?

Jag gör tyvärr inte beställningsdesigner just nu.
Välkommen tillbaka senare :)

bloglovin
RSS 2.0