Bläää-

Kategori >> Vardag
2011-01-16 @ 02:04:54


Ps. Har mest målat hela helgen. Kodat minilite, sitter med det nu och nej, ingen färdig hemsida idag inte. Men det kommer, snart så, any minute now :)


bloglovin
Related Posts with Thumbnails
Postat av: Zofi

vilken härlig blogg ! :)

och vääääääääldigt imponerad av designen :D

kram

2011-01-16 @ 16:47:03
URL: http://sofisfoto.blogg.se/
Postat av: Cornelia

Men vilket sammanträffande :)

jag vill också jättegärna bli fadder, men då vill jag bli till ett specifikt barn som man kan skicka kläder och leksaker till och få hem bilder och små brev och teckningar från henne/honom och se barnet växa upp och så. Jag skulle tycka det var helt underbart, dock får vi se lite längre fram när jag vet hur livet kommer se ut helt ekonomiskt :)



Vill ni bli till ett speciellt barn eller typ, byfadder eller vad det heter? :)

2011-01-17 @ 15:34:29
URL: http://corneliathulin.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Visas bäst i: Mozilla Firefox
& designen har JAG gjort.
Intresserad av ny design?

Jag gör tyvärr inte beställningsdesigner just nu.
Välkommen tillbaka senare :)

bloglovin
RSS 2.0