I ♥ you.

Kategori >> Vardag
2011-02-16 @ 13:12:12


Ska bara dricka upp mitt kaffe och sen ska jag till skolan.
Har bläddrat lite i min kamera och här kommer en nyhet som de flesta av er säkert inte känner till. Vi har inte kvar Lego längre. Medan jag och Jacob inte var ihop bestämde vi att Lego får flytta till Jacobs mamma, han får det bättre där och vi var bara så fyllda av jobbigheter att vi inte kunde ge honom den uppmärksamhet han förtjänade. Sen blev vi ihop igen, men Lego får stanna där han är, i skåneland. Det är på något vis det bästa och värsta beslutet någonsin. Jag saknar honom varje dag. Men lugnet som han lämnat efter sig är verkligen väl behövt, ångsten över att inte sysselsätta honom tillräckligt slipper vi och vi kan tillslut ha det lite fint hemma, när vi slipper ha en liten monstervarg som vill bita i alla fina kuddar i sin tristess.

Fy. Blir helt lipig. Bilden nedan är från sista tillfället jag fotade honom. Han hade hoppat upp i sängen och såg så söt ut där han la sig, med huvudet på kudden. Men det är ju inte hejdå föralltid för det, vi kommer ju träffa honom! Jacobs mamma vill börja agility med honom och jag tror han kommer älska det, han är verkligen en agilityhund. Tokig och hoppig!

Nej, nu ska jag sluta vara sentimental, dessutom ska jag längta tills min födelsedag som närmar sig! Nästa torsdag för att vara exakt. Mamma kommer hit då, henne saknar jag med. Och på lördagen kommer papps och fia hit! Hurraaa! :) Jag blir gammal tjej, hela 22 år hih.
Neh, nu ska jag klä på mig och dra till bibblan.


bloglovin
Related Posts with Thumbnails
Postat av: Anonym

Hoppas det går bra på biblan ;)

2011-02-17 @ 11:08:36
URL: http://charlottethoren.blogg.se/
Postat av: alexandra

Kollar in din blogg ibland, trist med Lego:( men grattis till förlovningen ! Kusinen Busan hälsar haha=)

2011-02-21 @ 10:12:08
URL: http://blandis.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Visas bäst i: Mozilla Firefox
& designen har JAG gjort.
Intresserad av ny design?

Jag gör tyvärr inte beställningsdesigner just nu.
Välkommen tillbaka senare :)

bloglovin
RSS 2.0