Idétorka.

Kategori >> Inspiration
2010-09-09 @ 13:57:41


Har en herrans massa bloggdesigner att göra men väldigt lite inspiration till det. Sökte efter "webdesign" på we♥it och hittade bland annat de här! Planerar att göra om min egen till någon mix av dem alla men måste ändå hitta lite pepp till att designa efter mina kära kunders önskemål först. Dags att köra då.

Alla bilder går att klicka på för att komma till rätt we♥it-sida.

Приятно для глаЕ - 30 Beautiful Web Designs Inspired by NatureWeb Design Inspiration: 40  Impressive Single Page Websites  | Dzine Blog35 Amazing Paper Made Website DesignsBy Marina - PortfolioShowcase of Web Design in Ireland «  Smashing MagazineS.Dallyn25 Content Heavy Websites with Beautiful Structure, Layout and HierarchyBy Marina - Portfoliojuliamorena.net :: webdesigner
bloglovin
Related Posts with Thumbnails
Postat av: Elin

du har intressant blogg! kram

2010-09-09 @ 14:47:27
URL: http://elinsrunaway.blogg.se/
Postat av: Isabell

Hej!! Nu är det jag igen..;) men jag undrar vart ifrån man kan få en "hel bild" som bakgrund till headern? Skulle gärna vilja ha leopard mönster..(: Tacksam för svar!!

2010-09-09 @ 19:09:59
URL: http://isabellbauer.blogg.se/
Postat av: Elin

varsegod! :D

2010-09-09 @ 20:16:11
URL: http://elinsrunaway.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Visas bäst i: Mozilla Firefox
& designen har JAG gjort.
Intresserad av ny design?

Jag gör tyvärr inte beställningsdesigner just nu.
Välkommen tillbaka senare :)

bloglovin
RSS 2.0