Manifestation.

Kategori >> Vardag
2010-09-24 @ 15:02:43


För att fortsätta den lilla politiska andan här tänkte jag tipsa och uppmana er till att gå med på Manifestation för mångfald mot främlingsfientlighet på Götaplatsen, Göteborg, nu på söndag den 26e September klockan 12.00. :)
Det är min bästaste vän Sanna och några andra som anordnar och på ett par timmar i måndags fick dom ihop ett par tusen medverkande på en liknande grej samma kväll.

Hursomhelst, jag tänkte hjälpa till och sprida budskapet, det var trots allt bara 5,7% av de röstande svenskarna som ville ha in sverigedemokraterna i riksdagen, alla andra är hjärtligt välkomna på manifestationen. Kan man inte själv medverka kan man ju sprida det vidare med en länk lite här och var. :)

För mer info: TRYCK HÄR!





bloglovin
Related Posts with Thumbnails
Postat av: Sanna!

Åh, tack gullet! Hoppas vi ses där!

2010-09-24 @ 15:11:53
URL: http://almostart.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Visas bäst i: Mozilla Firefox
& designen har JAG gjort.
Intresserad av ny design?

Jag gör tyvärr inte beställningsdesigner just nu.
Välkommen tillbaka senare :)

bloglovin
RSS 2.0