Koll på läxorna.

Kategori >> Vardag
2010-09-23 @ 01:40:26


Jag har suuperkass koll på vad som händer i skolan just nu, vilket har resulterat i att jag latar mig lite mer än jag borde (helt fel taktik, I know). Bestämde mig för att det är dags för en förändring (något jag konstaterar ungefär 3 gånger om dagen, men ah äh..). Skrev ner alla mina uppgifter på varsin post-it och satte upp på väggen över datorskärmen. Plötsligt känns det inte alls så trevligt att lata bort hela dagarna. Kanske dags att ta tag i saker. Sen lär känslan av att ha lyckats göra färdigt en uppgift och faktiskt få ta bort en post-it från väggen kännas väldans bra :)

Imorgon gäller det. Gruppmöte halv 1, helst gymma och dusha innan dess (lär aldrig gå, jag är så seg på morgonen) och sen rita och animera och läsa och och OCH.




bloglovin
Related Posts with Thumbnails
Postat av: Cornelia

åh, fint!

2010-09-23 @ 11:09:43
URL: http://corneliathulin.blogg.se/
Postat av: alexandra

sv; tack :)

2010-09-23 @ 15:22:51
URL: http://randomabilder.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Visas bäst i: Mozilla Firefox
& designen har JAG gjort.
Intresserad av ny design?

Jag gör tyvärr inte beställningsdesigner just nu.
Välkommen tillbaka senare :)

bloglovin
RSS 2.0