Mja.

Kategori >> Design
2010-10-27 @ 19:46:11


Okej, det här var ju inte meningen. Nu vill jag bara ägna all tid åt Leka-med-Lego-bloggen och denna blir lidande. Ni som står ut med lite extra hundprat kan ju hänga efter den bloggen också, jag har precis designat den lite fint, är inte klar, massa detaljer och fix kvar, men helheten är ganska rar! LÄNK IGEN!

Tycker det är härligt att det är två helt olika stilar. Att den kan vara mer avskalad och seriös medan den här får vara mitt färgsprakande experiment haha. I LIKE!


*pil ner* smakprov!


bloglovin
Related Posts with Thumbnails
Postat av: anna

Haha, vi behöver någon som håller koll på oss och våra pengar ;D

2010-10-27 @ 21:07:52
URL: http://madeinjapan.nu
Postat av: Evelina

Så fint du har designat bloggen :D

2010-10-27 @ 23:05:27
URL: http://evelinarasmusson.blogg.se/
Postat av: Malin

Hej! Vad intressant din blogg verkar vara. Jag pluggar grafisk design vid Linköpings universitet så jag håller på med lite liknande grejer. Jag gillar också att måla i PS, så det var väldigt kul att se dina bilder.



Dessutom upptäckte jag att din Lego och vår Gizmo (Sable Shade's Amaretto) är släkt! Bamse, som är farfar åt Lego, är pappa till Gizmo :)



// Malin

2010-11-04 @ 13:46:39
URL: http://relativt.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Visas bäst i: Mozilla Firefox
& designen har JAG gjort.
Intresserad av ny design?

Jag gör tyvärr inte beställningsdesigner just nu.
Välkommen tillbaka senare :)

bloglovin
RSS 2.0