10 veckor ung.

Kategori >> Hundigt
2010-10-24 @ 13:39:14


Åh hurra! Jag hittade mappen med bilder på Lego när han var miiiniliten! Den låg inbakad långt in i mappstrukturen, nu är den återfunnen tack och lov. Tyvärr hade jag inte min systemkamera på den tiden så bilderna är inte av storslagen kvalité, men good enough ändå. Modellen är ju sötast i världen. 10 veckor är han här ungefär tror jag. Han var så rund och kort och trubbig hah.

Jag har börjat fundera över att dra igång min LekamedLego-blogg, mest då för min egen skull så jag kan skriva träningsdagbok, känner att jag inte vill belasta den här bloggen med: Idag tränade vi shejping på "gå och lägg dig", klickade friskt och Lego fattade snabbt galoppen. - Icke hundinsatta lär ju inte fatta ett jota. Sen är det förstås jobbigt att blogga på två ställen, men fina, rara mariellekarusell-bloggen är inte menad för hunderier, så det blir nog lite på båda ställen. Ska designa om hundbloggen när skolan lugnar sig om sådär 1-2 veckor, så den blir lite tjusig och inbjudande. Tills dess blir det plugg, plugg och åter plugg. Fyfyfyfy.



bloglovin
Related Posts with Thumbnails
Postat av: Anonym

guuud vad sööt! kan inte jag få den? :)

2010-11-05 @ 14:48:05
URL: http://emzaans.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Visas bäst i: Mozilla Firefox
& designen har JAG gjort.
Intresserad av ny design?

Jag gör tyvärr inte beställningsdesigner just nu.
Välkommen tillbaka senare :)

bloglovin
RSS 2.0