Panik.

Kategori >> Vardag
2010-11-09 @ 17:08:12


Åh jisses, nu har jag dödsmycket att göra i skolan, lite gamla saker att ta tag i och den nya kursen där vi måste jobba halvt ihjäl oss för att få allt som vi vill ha det (och godkänt också förstås). Mycket kommer nog behöva prioriteras bort - av mitt liv i övrigt då alltså. Inga långa mysiga kvällar framför serier och inget överdrivet gymmande. Hundtränandet måste jag hålla igång någorlunda, det kan jag inte strunta i, men allt annat typ öh ja, socialt liv får läggas på hyllan till ungefär.. nästa år. Fast då har jag nog inte tid heller, det tar aldrig slut det här fysatan.

Idag har det snöat som bara faan. Lego och jag skuttade ut och hoppade i djupsnö och nu sitter jag här med blöta byxor som jag inte orkat lirka mig ur.
Har lite dåligt samvete för alla fina kommenterar jag fått som jag inte svarat på än, men det kommer när det kommer. Angående bloggtipsen väntar jag ett tag till med att bestämma "den bästa".

Nu måste jag äta, byta om och sen blir det råplugg resten av kvällen.. nästan i allafall. Usch.




bloglovin
Related Posts with Thumbnails
Postat av: viki

Oj, förstår att de är lite jobbigt! :(

Haha du skulle ha sett mig på höstlovet, de var plugg plugg plugg.. -.-

Ja, så man kan säga att jag inte hade något lov direkt. Men på lov ska man ju ta det lugnt, inte pluga hela dagarna, eller hur...



Haha, hoppas du trots allt haft en fin dag :)

2010-11-09 @ 20:27:29
URL: http://vikisblogg.blogg.se/
Postat av: Photobooks

sv: haha det är lugnt :) och TACK! :)

2010-11-11 @ 19:09:25
URL: http://photobooks.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Visas bäst i: Mozilla Firefox
& designen har JAG gjort.
Intresserad av ny design?

Jag gör tyvärr inte beställningsdesigner just nu.
Välkommen tillbaka senare :)

bloglovin
RSS 2.0