Förbered er på flytt.

Kategori >> Vardag
2010-11-20 @ 13:54:35



Som sagt, håller på med det något gigantiska projektet att göra en riktig och egen hemsida med tjusig domän och i eget webbhotell. För att göra det hela ännu krångligare bestämde jag mig för att lära mig php (ett sätt man kodar på för att få fram det man vill, kan användas som komplement till HTML-koden. I guess.) Hursom, det är ganska svårt och påminner mycket mer om "riktig programmering" än om det som vi leker runt med här på blogg.se. Som tur är är det inte helt främmande då jag läst en programmeringskurs i språket C#, inte för att det gick något vidare men jag vissa saker är liknande så jag känner mig inte helt lost i djungeln av variabler och floats o blahablaha.

Hursom, förr eller senare (förmodligen senare) kommer Mariellekarusell upphöra att existera, eller iallafall sluta användas, då jag ska ha bloggen på min nya domän. Men det tar vi då, hoppas ni följer mig där också sen när det blir dags.



Lovley illustration av mig, skapad i Illustrator - pic not related haha.

bloglovin
Related Posts with Thumbnails
Postat av: Madde

Tack Tack tack ! ;)!

2010-11-20 @ 15:21:24
URL: http://typei.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Visas bäst i: Mozilla Firefox
& designen har JAG gjort.
Intresserad av ny design?

Jag gör tyvärr inte beställningsdesigner just nu.
Välkommen tillbaka senare :)

bloglovin
RSS 2.0