Designauktion - "Overload"

Kategori >> Designauktioner
2010-11-19 @ 21:10:00


Jag kör snabbt igång med nästa auktion! :)

Godkända ändringar, inkluderas i auktionspriset:
Bilderna, citat och bloggnamn i header
Innehållet i dropdownmenyn
Profilbild -såklart ;)
Ev. mindre små ändringar kan diskuteras

OBS: Vill du ha kvar bilderna i headern, måste du ha en liten "creds"-lista i sidomenyn då de kommer från Weheartit.

Utgångspris: 120kr

Vinnande bud: 140kr Elle
Avslutas:
25/11 20.00

Budandet sker i kommentarfältet i det här inlägget! Glöm inte skriva ner blogg och/eller mailadress.
Och självklart: Buda inte om ni inte är helt säkra.

Betalning sker i två omgångar till mitt Swedbank-konto. Hälften när jag ändrat om designen lite efter vinnarens önskemål och jag kan visa upp det. Hälften efter att jag ger ut kod och bildfiler (eventuellt hjälper till att lägga in koderna). Alternativt i en betalning då jag fixat ändringarna - men det är ditt val.


Helheten: För större bild klicka här.


Kommentarssidan:

Dropdown-menyn:

Sidomenyn:


bloglovin
Related Posts with Thumbnails
Postat av: Evelina

Jag får ju inte pengar förrän den 25:e :( Annars hade jag varit sugen på att lägga ett bud.

2010-11-19 @ 22:13:43
URL: http://evelinarasmusson.blogg.se/
Postat av: Evelina

Okej så bra :D Jag budar då, 130 kr :)

2010-11-19 @ 23:49:39
URL: http://evelinarasmusson.blogg.se/
Postat av: Elle

Jag budar 140!

2010-11-22 @ 15:03:13
URL: http://elagman.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hejhej! (: Jag skulle vara jätte tacksam om du kanske skulle kunna skriva ett inlägg om hur man gör för att få menyn för sig själv och headern för sig själv och sånt.Hoppas att du förstår vad jag menar.Tacksam för svar! :) <3

2010-11-24 @ 13:07:16
URL: http://isabellbauer.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Visas bäst i: Mozilla Firefox
& designen har JAG gjort.
Intresserad av ny design?

Jag gör tyvärr inte beställningsdesigner just nu.
Välkommen tillbaka senare :)

bloglovin
RSS 2.0