Vintermys och bitterhet.

Kategori >> Vardag
2010-12-12 @ 23:36:21


Jag tänkte verkligen försöka undvika gnälla, meen det går inte. Jag är fruktansvärt gnällig just nu. Skolan och jag är ovänner, allt går väl bra men det är så galet tråkigt och omotiverat just nu. Ack o ve. Men jag kämpar på med London i tankarna och en ny spännande utmaning att piffa upp jullovet med. Inget är säkert än, men när det är det ska jag berätta! Inte för att jag är i behov av fler utmaningar, jag jobbar halvt ihjäl mig som det är. Får skuldkänslor av att ens logga in på bloggen. Uscha, men nu känner jag att det är ett måste, jag måste få ta lite paus. Vill inte ens prata om skolan, om hur jobbigt det är med textureringen, hur datorn krånglar, hur jag har fått byta till mig Jacobs grafikkort för att ens kunna göra det jag ska. Dumma dumma 3D.

Men, allt är inte hemskt. Det är snö. Nu har snön iochförsig varit här rätt länge och verkar inte försvinna heller. En stor klump is ligger rätt utanför ytterdörren så man får vara försiktig och undvika att bryta nacken varje gång Lego måste rastas. Men snö är mysigt, jag har lagat het vintersoppa (som på hösten heter höstsoppa hih), har gottat mig med snacks och myst med lilla familjen. Skåne snart! Peppar mig till döds, öh nä, tvärt om. Peppar mig till liv, lite härlig familiär känsla, lite mindre hundansvar (dom har inhängnad trädgård och 2 hundar där, så Lego kommer kunna leka sig trött varje dag) och tid för mig själv och för att umgås. Kommer bli mysigt och den 23e December kommer alla fina pengar att köpa kamera för och typ den 29e ska jag träffa söta, fina Cornelia inne i Helsingborg! HURRA PÅ DET!


bloglovin
Related Posts with Thumbnails
Postat av: Cornelia

Wohoo :D:D Jag längtar superdupermycket! Det ska bli sååå mysigt! :D åh åh åh!

2010-12-13 @ 00:13:17
URL: http://corneliathulin.blogg.se/
Postat av: Humle

Så mysiga bilder! :D

2010-12-13 @ 18:28:51
URL: http://grux.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Visas bäst i: Mozilla Firefox
& designen har JAG gjort.
Intresserad av ny design?

Jag gör tyvärr inte beställningsdesigner just nu.
Välkommen tillbaka senare :)

bloglovin
RSS 2.0