Storstädning.

Kategori >> Vardag
2010-12-16 @ 20:33:31


OOOh, snart åker vi till skååånee! Kommer bli så kul och skönt med lite miljöombyte. Idag har jag diskat massamassa, vi har levt lite slappt det senaste så det har blivit högar med disk som det så lätt blir. Men nu är de borta, sen lagade jag min supergoda Chili sin Carne ("sin carne"-utan kött, så ja chili? Eller ja vita bönor och veggifärs typ hah) och nu är jag mätt, belåten och ilsk då jag måste ta tag i plugget efter en kväll med annat.

Snart är det julafton också ja, jag har inte köpt en endaste julklapp. Borde, men är helt pank just nu. Men kanske kan köpa något till Jacob när jag är i Malmö med Cornelia den 23e :3 Han förtjänar en, två, 40 julklappar. Dessutom fyller han ju år på nyårsafton! Något måste jag hitta till honom. Förra året fick han en superfin rock av mig, fast den var lite dyr så han betalade lite själv haha (hej, fattiga studenter).

Personligen har jag inte önskat mig så mycket, typ fritid, strumpor och en brun fjällrävenryggsäck av mamma (jag tappar alltid bort mina strumpor och går dessutom alltid i raggsockar tills det går hål på dem, så lite av den varan hade inte varit fel). Sen blir det ju en kamera också, så det går ingen nöd på mig.

Näh, åter till animeringen from hell.



bloglovin
Related Posts with Thumbnails
Postat av: Emelie

Hahaha ja en ordentlig vächgöötska har jag då minsann! Och jag säger inte "sluuuta" utan "schluuta".. och flera andra grejer, riktigt bonnigt ;)

2010-12-17 @ 18:20:08
URL: http://erommedahl.blogg.se/
Postat av: 月姫 Tsukii ♥

sv: fotar med en canon 450d =)

2010-12-18 @ 16:23:08
URL: http://tsukii.se
Postat av: karolina

du har ju en text i din meny, är det en låttext? jag tycker jag känner igen den! vad heter låten isf? :)

2010-12-19 @ 01:23:26
URL: http://bykarolinaa.blogg.se/
Postat av: Veronica

Finfina bilder!:} Gillar ljuset och glittret som syns.



Hur posionerade (stavning) du din dropdown meny? jag har gjort en ny och skrivit "startsidan" osv. i Photoshop för att det ska se snyggare ut men nu är det svårt att få det att fungera. Alltså att länkarna kommer på rätt sätt. Jag ser nämligen att du lyckas. Jag har fått till det i Safari, Chrome och Firefox men det fungerar inte i Explorer.. Har du lust att ge några förslag? [det är inte publicerat alltså bara testat om det fungerar] ;}

2010-12-19 @ 13:27:04
URL: http://veronicahagstrom.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Visas bäst i: Mozilla Firefox
& designen har JAG gjort.
Intresserad av ny design?

Jag gör tyvärr inte beställningsdesigner just nu.
Välkommen tillbaka senare :)

bloglovin
RSS 2.0