Ett stycke Cornelia.

Kategori >> Vardag
2010-12-30 @ 00:11:59


Idag tog vi del 2 av min och Cornelias lilla möte. Första gången blev ju katastrof och vi hann knappt se varandra alls när vi susade i superspeed genom malmö (halkade runt i snön i typ 1km i timmen) för att få tag på mina kameraprylar i tid. Hursomhelst. Idag kom hon in till helsingborg och vi möttes upp för fika, shopping och sen hembesök till Höganäs och jacobs familj.

Inne i stan fikade vi på en underligt café som bara gjorde allt fel, men min varma choklad blev i alla fall god. Sen shoppade vi födelsedagspresenter till Jacob som fyller hela 20 år på nyårsafton! Nu har vi precis sett klart på Spirited Away och degar i soffan. Lalala.


bloglovin
Related Posts with Thumbnails
Postat av: Cornelia

Åh jag hade så supermysigt! Längtar till nästa gång, vill inte tänka på hur lång tid det är kvar tills dess :(



<3<3

2010-12-30 @ 23:55:43
URL: http://corneliathulin.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Visas bäst i: Mozilla Firefox
& designen har JAG gjort.
Intresserad av ny design?

Jag gör tyvärr inte beställningsdesigner just nu.
Välkommen tillbaka senare :)

bloglovin
RSS 2.0