En Canon 50d.

Kategori >> Foto
2010-12-24 @ 14:28:51


Åh, jag är lycklig nu. Efter många om och men har jag nu min kamera, ett objektiv blev fel (idiottjej på japanphoto som gav mig ett nikonobjektiv och jag trodde ju inte hon skulle faila på det så jag kollade inte närmare, hade så galet bråttom, får fixa det senare, berättar mer sen).
Nu har jag iaf fotat lite, är suupernöjd! Är helt kär. Här är bilder från julfrukost hos Jacobs pappa. Kommer mer sen, nu ska vi fixa inför Kalle Anka.  God Juul!


bloglovin
Related Posts with Thumbnails
Postat av: anna

Vilken enorm skillnad på dina bilder! <3 i löööv them. detta förtjänar du, god jul, god jul, god jul!

2010-12-26 @ 11:00:08
URL: http://madeinjapan.nu



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Visas bäst i: Mozilla Firefox
& designen har JAG gjort.
Intresserad av ny design?

Jag gör tyvärr inte beställningsdesigner just nu.
Välkommen tillbaka senare :)

bloglovin
RSS 2.0