I form? Jag? Haha, nono.

Kategori >> Vardag
2010-08-24 @ 15:35:52


Fick ett mail om ett studenterbjudande på en prenumeration på tidningen iForm med medföljade träningsbyxor och nån ful t-shirt. 3 nummer och kläderna för 99kr och sen fortsätter prenumerationen för ordinarie pris. Varför inte? - tänkte jag. Jag ska ju börja gymma, kan säkert vara extra peppande med en träningstidning var 3e vecka och jag gillar den tidningen också. Mamma har nog prenumererat på det, hon har iaf massa sånna tidningar som jag har bläddrat i. Peppen!

Måste som tidigare nämnt röra på mig lite för att kompensera för allt stillasittande. Och tills det är "tillåtet" att gå längre promenixer och joggingrundor med Legopego-prinskorv kan jag lika gärna svettas lite på gymmet och försöka att inte vara 21 going on 95 med dåliga knän och rygg. Och ja, jag erkänner: Lite snyggare mage hade inte varit fel haha - liite mindre deg-klumps-känsla iallafall och att inte halvt kollapsa av att gå upp för en trappa. humhum.

 


bloglovin
Related Posts with Thumbnails
Postat av: Tessan

Åh gud, haha! nu får jag ångest. Jag borde verkligen försöka pallra mig till gymmet en sväng. Härlig blogg du har förresten. :-)

2010-08-24 @ 16:15:18
URL: http://kreativ.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Visas bäst i: Mozilla Firefox
& designen har JAG gjort.
Intresserad av ny design?

Jag gör tyvärr inte beställningsdesigner just nu.
Välkommen tillbaka senare :)

bloglovin
RSS 2.0