Basilika.

Kategori >> Vardag
2010-08-23 @ 16:54:32


Puh, är precis hemkommen från affären. Mina lår lider, har ju inte cyklat på hela sommaren och nu helt plötsligt blir det till att trampa hurtigt hit och dit. Ikväll är planen att vi ska äta bakad potatis och diverse röror. Insåg att vi inte har någon folie så måste till affären igen (men tar lilla affären i närheten istället).

Idag köpte jag en ersättare för vår älskade kaffeplanta som sorgligt nog avled under sommaren i sin ensamhet på balkonen. Jag presenterar: BASILIKAN! Haha. Det är så bra att Willys har örtplantor för en billig peng, jag är mycket förtjust i örter, dels för att de är fina, att de luktar gott och att man kan ha det i maten! :) Inhandlade även 8 liter jord och planterade om basilikan från den hemska plastburken till fina mini-plåthinks-krukan. Tadaa! Nu känns köket som vanligt igen, det var så kalt utan växten i köksfönstret.



bloglovin
Related Posts with Thumbnails
Postat av: LYDIA

sv: Nej, jag är jätteglad över kritik från ett proffs som du! Tar absolut inte illa upp :] Farligt att bli sådär "hemma-blind" som du säger...

Ja, hela fejjan tycker jag ser rätt platt ut! Aah, svårt ju^^ Ibland får man till det, ibland inte - iallafall om man är amatör som jag, hehe :]

Tack annars för kritiken! Uppskattas!

Kram!

2010-08-23 @ 22:33:52
URL: http://lydiajosefine.blogg.se/
Postat av: Elsa

Bakad potatis, muuuuums! ;D

2010-08-24 @ 15:52:59
URL: http://elsaglans.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Visas bäst i: Mozilla Firefox
& designen har JAG gjort.
Intresserad av ny design?

Jag gör tyvärr inte beställningsdesigner just nu.
Välkommen tillbaka senare :)

bloglovin
RSS 2.0