Siirtolapuutarha.

Kategori >> Pyssel
2011-01-24 @ 11:39:35


(haha, rubriken).

Åh, jag har i alla tider varit så jävla sugen på det här tyget (nedan). Det är från Marimekko, men precis som med allt annat från det märket så kostar det ju idiotmycket. 325kr FÖR EN METER. Helt hysteriskt. Jag brukar backa när tyg kostar över 100kr/m, men ååh, så vill jag ju så gärna ha det. Hade väl velat ha typ, två meter om det ska va'. Och hahah, vilken vettig människa lägger 650kr för två meter tyg? Kan jag inte få bli lite rik snart? Usch.

Här kan man köpa det iallafall, om någon skulle vara rik. Vadtusan, andra bloggare har ju insamlingar till bröstförstoringar och sånt tjaffs, jag borde ha en insamling till att få köpa två meter av det här tyget. SKÄNK PENGAR hahaha :)

(Kul att jag säger "vilken vettig människa..." när min mamma har av det tyget hahah)

 

 


bloglovin
Related Posts with Thumbnails
Postat av: Shorty & Myzan

jätte snygg blogg :)

2011-01-24 @ 12:17:16
URL: http://shortyochmyzan.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Visas bäst i: Mozilla Firefox
& designen har JAG gjort.
Intresserad av ny design?

Jag gör tyvärr inte beställningsdesigner just nu.
Välkommen tillbaka senare :)

bloglovin
RSS 2.0