mariellejensen.se

Kategori >> Vardag
2011-02-23 @ 20:22:56


Nä nu. Nu får det vara bra, nu släpper jag hemsidan till allmänheten. Det är fortfarande lite saker som ska fixas, men den är väl överlag klar nu. Jag kommer alltså sluta blogga på MarielleKarusell nu, så ni vet. Så alla hänvisas till nya sidan :)

Länken skickar er direkt till bloggdelen, men sen kan ni klicka runt som ni vill, alla sidor är inte klara än dock :)
Var gulliga och bevaka den istället så blir jag glaad tjej. Puss och kram, hejdå karusellen!


bloglovin
Related Posts with Thumbnails



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Visas bäst i: Mozilla Firefox
& designen har JAG gjort.
Intresserad av ny design?

Jag gör tyvärr inte beställningsdesigner just nu.
Välkommen tillbaka senare :)

bloglovin
RSS 2.0