You were the fighter - I was the kid against the world

Kategori >> Vardag
2011-02-22 @ 17:25:43


Idag, efter skolan kom jag hem, vi åt och sen la jag mig i sängen och skulle vila. Slutade med att jag sov i sisådär 3-4 timmar haha. Drömde spännande, äventyrliga drömmar och fick ett sånt där borde-göra-som-Twilight-författaren-och-skriva-en-bok-om-det. Men struntar nog i det, jag har inte diciplin nog att skriva böcker. Har försökt ett par gånger men nje. Blev i alla fall uppjagad ur sängen av Jacob som gjorde kaffe till mig, då brukar jag piggna till. Av bara tanken på kaffe haha.

Nu är jag "ledig" tills nästa vecka. Inga mer lektioner och det är ju skönt, dock borde jag hänga i biblioteket och läsa kurslitteratur, för jag har ingen lust att köpa böckerna den här gången heller, alla böcker vi "ska ha" går på 1300 kronor och jag känner mig inte så rik just nu uh.

Funderar på vad jag ska göra nu? Blir ju inte något plugg idag i alla fall, kanske borde ta tag i PHP lite? Det var ett tag sen nu, kanske peta lite med hemsidan.. Får se vad jag orkar med.

Har precis upptäckt Jack's Mannequinn också haha, säkert sent ute med det, men bra är de (han?).


bloglovin
Related Posts with Thumbnails
Postat av: Rebecca

Hej! Tack så mycket!! Ja, men det kommer. Själv längtar jag också efter en fet lönecheck, fast inkomst.. jobb. :) Vilken jättefin blogg du har också! Verkligen inspirerande med bilder och layout. Ha det superbra! Kram!

2011-02-22 @ 20:07:30
URL: http://rebeccasdagar.se
Postat av: Webbyrå

Hej, Jag bruka kolla på din blogg, den är jätte snygg hemsida, stilren, professionell. snygga bilder :D

2013-10-23 @ 21:33:18
URL: http://www.webbyra.st/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Visas bäst i: Mozilla Firefox
& designen har JAG gjort.
Intresserad av ny design?

Jag gör tyvärr inte beställningsdesigner just nu.
Välkommen tillbaka senare :)

bloglovin
RSS 2.0