Kladd & kladdkaka.

Kategori >> Ritat!
2011-02-17 @ 20:12:36


Hemma till slut. Har varit i biblioteket i ca 6 timmar. Hejja! Men nu är jag nästan klar med hemtentan. Känner mig duktig. :) Nu blir det, surprise - surprise, mer Battlestar Galctica & kladdkaka. Förövrigt borde alla se den serien, den är så jäevla bra!

Och ja, inatt satt jag uppe och kladdade en halv-skev tjej i photoshop. -pil ner-



bloglovin
Related Posts with Thumbnails
Postat av: Humle

Underbar! :)

2011-02-17 @ 21:32:53
URL: http://respirato.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Visas bäst i: Mozilla Firefox
& designen har JAG gjort.
Intresserad av ny design?

Jag gör tyvärr inte beställningsdesigner just nu.
Välkommen tillbaka senare :)

bloglovin
RSS 2.0