Duktig tjej.

Kategori >> Vardag
2011-02-16 @ 22:10:24


Idag har jag varit en duktig tjej. Pluggat i massa timmar och gjort klart jättemycket! Jag känner ett lugn som jag aldrig kännt innan i studiesammanhang - Jag är ute i god tid! Hur tusan hände det, jag brukar alltid vänta in i det sista, inbilla mig att jag jobbar bäst under stress och halvt ha ihjäl mig själv på kuppen. Men inte nu nä, jag är kolugn. Allt går kanon!


När jag kom hem sen, runt 6 på kvällen så var det mys framför Battlestar Galactica med glass rätt ur glasslådan hähä. Sånt får man unna sig ibland tycker jag, även om jag fryser som fan. Glass är gott, ibland iallafall. :)



bloglovin
Related Posts with Thumbnails
Postat av: Cornelia

Hihi glass<3 Jag funderar starkt på att ta bilen till affären, NU, bara för att köpa lite choklad.. men det känns lite onödigt :( Speciellt när det finns kakor hemma ^^



Tycker om att dy börjat blogga supermycket :) Jag har saknat dig <3

2011-02-16 @ 23:25:56
URL: http://corneliathulin.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Visas bäst i: Mozilla Firefox
& designen har JAG gjort.
Intresserad av ny design?

Jag gör tyvärr inte beställningsdesigner just nu.
Välkommen tillbaka senare :)

bloglovin
RSS 2.0