Hemsidefix och jobb.

Kategori >> Vardag
2011-01-08 @ 16:00:16


Ujujuj. Kan verkligen aldrig bli nöjd med hemsidan. Nu blir det nog total makeover på den igeeen, så det blir kanske lite uppskjutet. Skit. Vill liksom hitta en stil som är både söt och stilren och proffsig. Det ska ju vara delvis portfolio-aktigt och delvis blogg och jag har svårt för att hitta en bra balans. Så ja, det sitter jag här och kämpar med.

Inatt satt jag och jobbade lite förresten. Jag har nog inte sagt det, men jag har ett litet jobb på joddler.se, som produktrecensent, och skriver typ om kameraprylar och så - i brist på annat haha. Det är som en produktblogg där alla mina inlägg samlas och ja, inläggen tar ganska mycket längre tid att skriva där, då de ska innehålla massa fakta och tjusiga ord. Senaste saken jag skriver om är mitt 50mm-objektiv. Det blir nog lite pengar av det där sen, bara jag får gjort de uppgifter som minst måste skrivas per månad.

På joddler kan egentligen vem som helst skriva, men jag fick en tjänst som sk. premiumbloggare och då får man pengar för det man skriver. Annars får man bara in lite pengar för reklam eller nåt. Jag vet inte. Jaja, back to work.



bloglovin
Related Posts with Thumbnails
Postat av: Malin

Hej hopp, jag undrade bara lite, vilket program använde du för att göra mallen till den här bloggen? Skulle vilja göra om min men har ingen aning om vilket program som är bra =P

2011-01-08 @ 17:37:15
URL: http://queenofthoughts.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Visas bäst i: Mozilla Firefox
& designen har JAG gjort.
Intresserad av ny design?

Jag gör tyvärr inte beställningsdesigner just nu.
Välkommen tillbaka senare :)

bloglovin
RSS 2.0