Efterfrågan på designmall.

Kategori >> Vardag
2011-01-07 @ 02:15:00


Fick ett så rart mail häromdagen av en tjej som tyckte jag verkar snäll och hjälpsam och som undrade om jag kunde tänkas vilja hjälpa henne med att ge henne en designmall. Mja tänkte jag och kände mig inte alls så snäll som jag förväntades vara. Men visst, det hade väl kanske varit kul att göra det som en grej. Att jag slänger ihop en fin, välstrukturerad grundmall till en design (utan bildfiler) till dem som kanske vill peta in det grafiska materialet själva, men som inte förstår sig på koderna så bra. Men gratis? Jag vet inte, det är väl inte värt så många kronor i arbetstid då jag redan har ganska bra mallar som jag kan utgå ifrån, men det är ju fint om jag kan få något för det.

Ska spåna på't.

Och justja, i helgen - då ska jag verkligen försöka göra klart hemsidan. SÅ förbered er! Hoppas alla vill följa med i bytet :)

Nu ska jag sova. Natti!


Min "nya" lilla Kodak-kamera från 2nd hand och mina gamla egenframkallade bilder. <3


bloglovin
Related Posts with Thumbnails



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Visas bäst i: Mozilla Firefox
& designen har JAG gjort.
Intresserad av ny design?

Jag gör tyvärr inte beställningsdesigner just nu.
Välkommen tillbaka senare :)

bloglovin
RSS 2.0