Sjukdag.

Kategori >> Vardag
2011-02-15 @ 00:35:46


Idag borde jag befunnit mig på biblioteket och studera, men icke. Jag tog en sjukdag och stannade hemma med svag kropp och kliande näsa. Begravde mig under täcket och kollade på film och surplade te och tyckte allmänt synd om mig själv. Sen kom Jacob hem. Han hade med sig presenter, för ja, det var ju minsann Alla hjärtans dag. Jag har aldrig varit speciellt förtjust i hela grejen. Klassikern med blommor och choklad och allt det får mig bara att gäspa - det är så otroligt uttjatat. Jag bad faktiskt Jacob köpa mig något, men mest för att jag kände mig ynklig och sjuk och ville ha något att se fram emot.

Jag fick massa fina saker. Inte en endaste liten blomma! Favoriten var en äggklocka som ser ut som en robot! Den har vi redan använt, jag gjorde kladdkaka innan, men det var flera månader sist och jag glömde kolla rätta temperaturen på ugnen så den blev bränd :( Men det fungerade okej ändå med lite glass och Sci-fi-serie.

Nedan är bilder på Jacob som spelar gitarr med sin nya fina ring på sig :3 Min är likadan, men lite tunnare. De är snygga. Väldigt simpla och känns väldigt "oss". :)


bloglovin
Related Posts with Thumbnails
Postat av: Tessan - KREATiV text I foto I design

Klart man behöver lite presenter när man mår dåligt. Tonvis med choklad om inte annat. Riktigt fin ring, väldigt enkel och smakfull.

2011-02-15 @ 11:21:14
URL: http://kreativ.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Visas bäst i: Mozilla Firefox
& designen har JAG gjort.
Intresserad av ny design?

Jag gör tyvärr inte beställningsdesigner just nu.
Välkommen tillbaka senare :)

bloglovin
RSS 2.0