Nu jävlar.

Kategori >> Vardag
2011-02-13 @ 23:47:29


Jag har tyvärr inte helt ork idag att leta fram och redigera fina bilder men snubblade över älskade Cornelias blogg, där hon gjort ett superfint collage av mig och min blivande man (haha, gillar att säga så, fast det låter helt tokigt), på vår förlovningsdag. Hursomhelst. Jag fick tillstånd att sno bilden för det var så söta bilder på oss!

Idag håller vi på med ommöblering i lägenheten. Vi har målat halva helgen, jag åkte inte iväg på varken den planerade tatueringstiden eller på bloggfesten, tyvärr. Men mitt tillfälliga singelliv kostade tydligen mer än jag insåg (tröstshopping och mycket alkohol hah) så det fanns inte riktigt pengar till fancy festande. Tur var väl det, för jag har dessutom blivit sjuk. Nyser som en galning mellan allt fixande med möbler, färgkladd och dammsugning. Bilder på allt kommer snart! Lovar och svär :) Det blir verkligen superfint, känns så skönt!


Foto: Cornelia Thulin <3

bloglovin
Related Posts with Thumbnails
Postat av: fia

gaah, världens finaste bilder på världens finaste par!

kramarna

2011-02-15 @ 16:10:56



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Visas bäst i: Mozilla Firefox
& designen har JAG gjort.
Intresserad av ny design?

Jag gör tyvärr inte beställningsdesigner just nu.
Välkommen tillbaka senare :)

bloglovin
RSS 2.0