Ordning och reda.

Kategori >> Vardag
2010-09-18 @ 01:57:03


Oops, nu har jag varit dålig med uppdateringen! Fast det gör bara gott :) Jag har gymmat halvt ihjäl mig, fikat med min goda vän Josef, köpt lite smått och gott och varit i skolan, för att nämna lite. Även om jag är bänkad vid datorn större delen av mitt liv ändå, så har jag gjort lite annat de senaste dagarna och det har varit sköönt.

Idag tog jag och Josef en runda på stan för jag var i akut behov av en kalender, för jag är så slarvig med allt jag ska göra och hålla koll på. Jag är fruuktansvärt kräsen när det kommer till kalendrar, de ska kännas bra i handen, ha en-dag-per-sida, vara snygg, rätt storlek osv. Jag har inte hittat den perfekta kalendern någonsin, men i år kom jag rätt nära! Den är tjock, känns viktig, känns helt okej i handen, dock lite vinglig och man kan "byta ut" framsidan! :) Har just nu en av mina akvareller där, men ska byta till något peppigare snart.

Yeye. Nu ska jag sova. "Lovade" Jacob att inte gå och lägga mig så sent som klockan två och BARA se på ett avsnitt till av One tree hill, men det blev två och det blev klockan också. Så ja. Adjö.


Ps. Mycket prat om politik just nu. För er som har en stund över läs det här: "SVEKET", jag tycker det är dags att vi slutar tänka så mycket på oss själva och börjar bry oss om människorna runt om kring oss, ingen förtjänar ett sånt liv - Jag skäms över Sverige. (Kudos till Cornelia som länkade dit i sin blogg).


bloglovin
Related Posts with Thumbnails
Postat av: Saaaaaaaaaaaaaaandrizz<33

vafiin blogg!

2010-09-18 @ 09:43:54
URL: http://kusinernaager.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Visas bäst i: Mozilla Firefox
& designen har JAG gjort.
Intresserad av ny design?

Jag gör tyvärr inte beställningsdesigner just nu.
Välkommen tillbaka senare :)

bloglovin
RSS 2.0