Give those O's a go.

Kategori >> Vardag
2010-09-08 @ 23:48:37


Dålig dag idag. Skulle till gymmet med Maria, trodde jag. Hon hade tagit fel på dag och kunde inte, jag somnade och bestämde mig för att skippa träningen en dag till. Vilan har gjort gott iochförsig. Knät som gjorde jätteont igår känns bättre nu framåt kvällen, men det känns ändå lite som att jag förlorade.

Har varit supersur hela kvällen, har kollat lite på Idol, skånska-pucko-fruar och har animerat lite, men tänka sig! Inget har hjälpt. Fast tillslut blev det en skål Cheerios, lite gnällande till Anna över msn och ja, nu känns allt faktiskt lite bättre. Imorgon är jag ledig och ska till gymmet tidigt. Ska bli skönt. Yeh.



bloglovin
Related Posts with Thumbnails



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Visas bäst i: Mozilla Firefox
& designen har JAG gjort.
Intresserad av ny design?

Jag gör tyvärr inte beställningsdesigner just nu.
Välkommen tillbaka senare :)

bloglovin
RSS 2.0