Älskade dataspelsutveckling.

Kategori >> Vardag
2010-09-07 @ 18:57:55


Det är inte alla på högskolenivå som har såhär mysig kurslitteratur, med fina bilder och massa, massa teckningar.

Häromdagen beställde vi hem de böcker vi behöver nu inför hösten och tillsammans gick det på ca 2000 kr, men det får det väl vara värt och precis nyss åkte Jacob för att hämta dem från uthämtningsstället. Det blev en stor påse med mycket tunga böcker att frakta hem på cykeln men sen blev det som julafton att öppna kartongerna :)

Idag har jag förövrigt köpt en sele till Lego, istället för halsband. Då är det alltså ingen "gå-fint-sele" som ger obehag om hunden drar, utan en sele som avlastar halsen. Den köptes inte heller för att vi inte orkar träna honom på att gå fint, för det kan man göra i sele också. Bortsett från att han tycker den är lite läskig att ta på sig så var han jättetrevlig att ha att göra med utomhus! Han drog inte alls lika mycket och jag tyckte det var så trevligt att vi gick en liten "långrunda". Det får bli lite mer promenader av den typen nu tror jag. Han måste få skutta runt på mer än gården, inte konstigt att han är busig och bråkig, det händer ju inget roligt i hans liv. Men nu ska vi skärpa oss på den och alla andra fronter. :)



bloglovin
Related Posts with Thumbnails
Postat av: Sofia

min syster har sele till sin hund också för han drar i halsband. samma med min hund.

2010-09-07 @ 19:16:22
URL: http://dinostar.blogg.se/
Postat av: Evelina

Vilken lyx! Min kurslitteratur för bara fyra veckor gick på 2000kr :(

2010-09-08 @ 09:00:15
URL: http://evelinarasmusson.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Visas bäst i: Mozilla Firefox
& designen har JAG gjort.
Intresserad av ny design?

Jag gör tyvärr inte beställningsdesigner just nu.
Välkommen tillbaka senare :)

bloglovin
RSS 2.0