1 år utan kår.

Kategori >> Vardag
2010-09-24 @ 19:34:24


Idag ska jag till kåren. Jag har inte varit där på ett år då jag har varit allt för upptagen med att agera datornörd/hemmafru/hundägare osv. Men idag så. Jag har precis smuttat i mig ett glas vin och ska strax dra iväg på förfest haha. Det här är som en helt annan värld för mig nu för tiden. Men det är ju bara bra egentligen. När jag var ung och dum blev det allt för många helger som denna, hellre för lite än för mycket kanske.


bloglovin
Related Posts with Thumbnails
Postat av: Evelina

Hoppas du har en trevlig och berusad kväll :D

2010-09-25 @ 01:07:42
URL: http://evelinarasmusson.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Visas bäst i: Mozilla Firefox
& designen har JAG gjort.
Intresserad av ny design?

Jag gör tyvärr inte beställningsdesigner just nu.
Välkommen tillbaka senare :)

bloglovin
RSS 2.0