Leka med Lego!

Kategori >> Hundigt
2010-10-25 @ 16:04:00


Hej och hå. Nu har jag fixat det mina vänner, har börjat blogga på lekamedlego.blogg.se så jag kan skriva hardcore-hundigt utan att få dåligt samvete ;) Designen är den samma än så länge, hinner inte ta tag i det riktigt än men snart så. Då kommer det bli kul att skriva ner våra framsteg och problem och vad vi tränar. Det är faktiskt något som behövs tycker jag, så vi har koll och så jag blir lite mer inspirerad till att hålla igång.

Det var bara det! Ni som är hundintresserade kan ju ta en sväng om där, alltid kul att någon kollar in på den bloggen även om den mest är till för oss.


bloglovin
Related Posts with Thumbnails
Postat av: Natta chokladgris Nielsen @ fb

hej, såg att du inte tog emot beställningar(designer) just nu men skulle du kunna kontakta mig när du kan det?

du gör otroligt fina bloggdesignar! :D



[email protected] och adda gärna fb med! :)

2010-10-31 @ 15:41:44
Postat av: Iza

Hej! Jag är så nyfiken på vad för ras din ytterst söta hund är?

2010-11-03 @ 21:21:40
URL: http://smallcityheart.blogg.se/
Postat av: AnnG

NEJ vilken soting! Gaah! Jag är också nyfiken på ras :) Och hur fick du dit fb-gillaknapp på inläggen?

2010-11-06 @ 02:17:15
URL: http://kastasand.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Visas bäst i: Mozilla Firefox
& designen har JAG gjort.
Intresserad av ny design?

Jag gör tyvärr inte beställningsdesigner just nu.
Välkommen tillbaka senare :)

bloglovin
RSS 2.0