Idag.

Kategori >> Vardag
2010-10-25 @ 13:12:47


Åh hurra, äntligen pengar. Förra månaden lyckades vi slösa bort alldeles för mycket, jag köpte jacka med lånade pengar från sparkontot och kylskåpet ekar tomt. Men idag ska jag storhandla. Massa, massa mat och lite nya hundsaker. Ska införskaffa reflexväst till Pegoplutt och ett nytt koppel, för det vi har har gått sönder två gånger och det är lite läskigt att förlita sig på knutar (även om de sitter som berget).

Kom nyss in från "morgonpromenad", Lego gillar att det är isigt och frostigt på marken och han försöker gnaga på asfalten och slickar på gräset. (Han gillar is, brukar få isbitar att tugga på ibland hah).

Fast även om pengarna har kommit nu så kommer de försvinna iväg lika fort. Dumma räkningar åh. Hatar de månaderna när elräkningen kommer, vi är dessutom värdelösa på att stänga av saker som inte används så det blir mycket, mycket pengar att säga hejdå till, måste försöka bättra oss och kanske försöka fixa så vi får elräkningarna varje månad istället, det kommer som en så stor chock annars hah!

Nu har jag hundraförtioelva saker att ta tag i, den här veckan är slutspurten på allt plugg och jag har ingen aning om hur det ska gå ihop, jag är numera helt utmattad av allt konstant pluggande och vill bara inte mer. BLÄÄ.



bloglovin
Related Posts with Thumbnails
Postat av: HQNEY - min alldeles egna fotoblogg

Otroligt cool bild/bilder! :)

2010-10-25 @ 19:24:25
URL: http://hqney.blogg.se/
Postat av: LYDIA

sv: Wow, låter som en kanontröja, haha! Tror min syster köpte en sån för att dansa i, men hon tyckte den var så skön och för skadlig för att dansa i, så den är än så länge oanvänd, haha.. !



Megafin bild och redigering!

2010-10-26 @ 12:52:37
URL: http://lydiajosefine.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Visas bäst i: Mozilla Firefox
& designen har JAG gjort.
Intresserad av ny design?

Jag gör tyvärr inte beställningsdesigner just nu.
Välkommen tillbaka senare :)

bloglovin
RSS 2.0