Hälsotillstånd.

Kategori >> Vardag
2010-10-25 @ 16:26:29


Jaha, hoppsan. Sen nån vecka tillbaka har jag inte gymmat alls, inte ätit speciellt bra (ätit väldigt lite och näringsfattigt) pga allt plugg. Att inte gymma var ett medvetet val pga tidsbrist, resten "löste sig automatiskt" haha. Detta har resulterat i följande: Plötsligt värdelös kondis - orkar knappt ens sätta mig på cykeln hah, såna där vita sträck på naglarna, som tyder på brist på något va? Mina knän knakar och gnisslar halvt ihjäl sig igen + gör ont ibland, känner mig orkeslös, trött, hängig, stressad (skolans fel iof) och lite deppig + har en herrans ångest över att det har blivit såhär.

Ska ju tillbaka till gymmet snart, kanske till helgen om det känns okej, så det har ju såklart inte varit något permanent, men ändå. Lite sämre livsstil i 2-3 veckor och min kropp hatar mig! Åh suck.

Reprensenterar detta med jobbig bild på mig.


bloglovin
Related Posts with Thumbnails



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Visas bäst i: Mozilla Firefox
& designen har JAG gjort.
Intresserad av ny design?

Jag gör tyvärr inte beställningsdesigner just nu.
Välkommen tillbaka senare :)

bloglovin
RSS 2.0