Ett underbart helvete till natt.

Kategori >> Vardag
2010-10-29 @ 04:07:10


Jag skiver hemtenta på en kurs från i våras, en hemtenta som jag liksom lite nonchalant dissade just då och där, som måste göras innan det går helt åt skogen för mig hah.
Så, ja - nu har jag skrivit på den i ett par dagar och deadline är idag, den 29e Oktober. Problemet var bara att jag aldrig kollade upp vilken exakt tid den ska lämnas in, förväntade mig att det skulle vara klockan 12 på natten till Lördag men nähä, idag klockan 01 kollade jag upp det hela och insåg till min förfäran att inlämningen är klockan 12 på dagen. Jag har 1200 ord kvar att skriva, en analys-uppgift om ditt och datt, tillgång&efterfråga och tjosan hoppsan. Jag skulle ju gå och lägga mig, jag var jättetrött. Men nä, så fick det inte bli.

Har de senaste dagarna varit extreemt morgontrött och försovit mig från det ena och det andra, tillochmed obligatorisk redovisning (lyckades dock ta mig dit för min egen redovisning hah), kände därför att det där med att gå och lägga sig och hoppas på att komma upp X antal timmar innan klockan 12 för att skriva klart.. mja, it's never gonna happen. Så nu får jag sitta uppe istället. Ögonen går halvt i kors, mjölken är i stort sett slut så kaffet smakar äckligt och sa jag ETT-TUSEN-TVÅ-HUNDRA-ORD-ATT-SKRIVA. Maaah.

Representerar det hela med storslagen akvarell jag gjorde i 2an på gymnasiet. Ni vet, svart och svår 18 år (eller hur gammal jag nu var på den tiden).



bloglovin
Related Posts with Thumbnails
Postat av: Ida we

- Nä, det förstod jag när jag läste inlägget :)



Snyggt! Och din design, den är så fin :D

2010-11-03 @ 23:01:37
URL: http://idawe.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Visas bäst i: Mozilla Firefox
& designen har JAG gjort.
Intresserad av ny design?

Jag gör tyvärr inte beställningsdesigner just nu.
Välkommen tillbaka senare :)

bloglovin
RSS 2.0