Det fin-fulaste jag någonsin gjort.

Kategori >> Hundigt
2010-10-22 @ 20:06:25


Idag har jag sytt. Det blev en liten bädd till Lego som vi ska ha som en trygg grej att ta det lugnt på både inne och ute. För att den ska klara av att vara ute är undersidan och översidans kanter av vaxduk, resten av översidan är av gosig teddy och i mitten en tunn skumgummidyna. Jag sydde detta i all hast. Allt blev snett och skevt och skrynkligt och symaskinspedalen var nere i golvet hela resan :3
Men när allt väl var på plats så kändes det faktiskt inte så illa. Lego lär ju inte bry som om att det är lite fula veck här o var, för den är ju mjuk och gosig!

Han var ganska intresserad av att "döda den" ett tag men han somnade allt sött på den efter lite tillsägningar. Vi ska träna platsliggning på den hemma och så ska vi ha med den ut på träningar med Cecilia och Goliat när han ska vila eller bara lugna ner sig om han är stissig. Får se om det fungerar! Lär krävas en hel del tålamod, han är ju inte den som slappar utomhus, i närheten av andra hundar i första taget.

(btw, förlåt för att min blogg har råkat bli väldigt hundig på senaste tiden, för er som tittar in hit av andra anledningar. Men det är ju jag som bestämmer hah!)


Legoskrutten sussar sött på nya bädden bredvid "Pipen 2" haha.

bloglovin
Related Posts with Thumbnails
Postat av: Jenny

Gud vad smart att ha den för att träna platsliggning på! Måste göra något liknande! :D

2010-10-22 @ 20:45:05
URL: http://jennysfoto.blogg.se/
Postat av: Emelie - E M M I Q

Oj vilken fin bloggdesign du har ! :D

2010-10-22 @ 21:31:53
URL: http://emmiq.blogg.se/
Postat av: anna

Aaaw, tack babe ♥ Jag vill också ha en sådan fin bädd! Haha, vill du sy en åt mig när din skola lugnar ner sig? (om typ sjuhundra år)

2010-10-23 @ 10:55:26
URL: http://madeinjapan.nu



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Visas bäst i: Mozilla Firefox
& designen har JAG gjort.
Intresserad av ny design?

Jag gör tyvärr inte beställningsdesigner just nu.
Välkommen tillbaka senare :)

bloglovin
RSS 2.0