Water.

Kategori >> Foto
2010-11-11 @ 22:36:00


Medan jag går och drömmer om en ny, bättre kamera leker jag runt med sånt som kameran faktiskt klarar av. Körde på lite reversering igår! Motivet blev såna där små vattendroppar som bildas när det är ånga. Så jag vände på objektivet och körde på. Dock blev allt helt mörkt, men sen testade jag att använda blixten för ovanlighetens skull och visst blev det snyggt! :)




bloglovin
Related Posts with Thumbnails
Postat av: Cecilia

Men shit vad coolt det blev!!!

2010-11-12 @ 12:22:56
URL: http://cecilia-goliat.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Visas bäst i: Mozilla Firefox
& designen har JAG gjort.
Intresserad av ny design?

Jag gör tyvärr inte beställningsdesigner just nu.
Välkommen tillbaka senare :)

bloglovin
RSS 2.0