Tre timmars fritid.

Kategori >> Vardag
2010-11-25 @ 01:41:02


Åh hujedamig. De senaste dagarna har varit hemska. Sömbrist till tusen, plugg, plugg och åter plugg. Och ovanpå det onormalt små matintag, minimalt med hundpromenader och alldeles för få kramar. Lägenheten är stökig, jag har varit sunkigast i världen och har kännt för att gråta ca 3 gånger i timmen.

Men, dagens plugguppgift lyckades bli färdig onormalt tidigt, med andra ord inte klockan 7 på morgonen (efter att ha arbetats med hela natten) utan faktiskt runt 22 på kvällen. Förmodligen för att jag trotsade hälsa och vett och sov bara 2½ timme inatt och lyckades börja med plugget på morgonen istället för på eftermiddagen. Skönt. Hursomhelst, detta resulterade i att jag äntligen fick lite tid till att bara göra ingenting. Dock rann tiden hastigt iväg efter en väl behövd dusch och fixande med en av bloggdesignerna som nu ska ut till sin nya ägare. Och där slutade lyckan. Nu är jag trött och trots att jag vill leva livet, pyssla och fixa ska jag nog gå och sova nu. Känns vettigast så.

Tröstar mig med att jag planerar att jobba snabbare än snabbast imorgon så lyckan kan återupptas, samt tänker på min storslagna julklapp/födelsedagspresent som nu är bara en månad och någon vecka bort. Åh älskade Canon Eos 50d, du och jag kommer skapa storslagna saker.






bloglovin
Related Posts with Thumbnails
Postat av: Anonym

hej! först och främst tack så mycket för ditt snabba svar men ingenting hände tyvär. Jag försöker med en "ny" menykolum nu men min fråga är egentligen; hur lägger jag in en bild där? och hur tar man bort den "gamla" menyn? Tacksam för svar.(:

2010-11-25 @ 12:15:54
URL: http://isabellbauer.blogg.se/
Postat av: Humle

Fin bild :)

2010-11-25 @ 17:21:37
URL: http://grux.blogg.se/
Postat av: Emma

Fin blogg :) Gör du design eller har du bara auktion? Kram Emma

2010-11-26 @ 09:22:30
URL: http://familjenperssonss.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej! Det funkade visst, men bara i min gamla blogg som adressen är isabellbauer.blogg.se . Men i min testblogg funkar inte det och det är nya koder också.

Men helst så vill ju jag bara ha menyn för sig själv och resten ska helst hänga ihop.Förlåt att jag frågar så mycket, men det är bara att säga till om du inte vill svara eller har tiden till det mm. Tack så mycket för din hjälp! :)

2010-11-26 @ 10:17:17
URL: http://isabellbauer.blogg.se/
Postat av: Elle

Har mailat dig men får inget svar! :P

2010-11-26 @ 14:48:33
URL: http://elagman.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Visas bäst i: Mozilla Firefox
& designen har JAG gjort.
Intresserad av ny design?

Jag gör tyvärr inte beställningsdesigner just nu.
Välkommen tillbaka senare :)

bloglovin
RSS 2.0