Ont, det gör ont.

Kategori >> Vardag
2010-11-16 @ 21:27:19


Satans jävla förkylning som har utvecklats till typ (enligt senaste egna diagnosen hih) lunginflammation from hell. Nja, så illa är det säkert inte men lungorna svider, det trycker över bröstet, tungt att andas, hostar som gör skitont och kallsvettas Borde inte ha gått till skolan igår eller idag. Men måste man så måste man, fast nu får vi alla betala - hela gruppen. Anyways, planerar att ta det lugnt nu, ska kolla lite serier och gotta mig med en kopp te och koda för att glömma värken. Plugga mer får jag göra imorgon om jag inte ligger orörlig i blöt pöl av feberäckel. Peppig dag. Yay.

Skickade även mail till gymmet precis för att se om jag kan frysa mitt medlemsskap till januari. Om en månad åker vi till Skåne och fram tills dess, har jag massa plugg och måste ju hålla igång Lego så gott det går så jag kommer bara bli helt knäckt av att betala gymkortet och inte kunna gå tid. Hoppas det löser sig, saknar träningen i hela kroppen men det känns ingen idé att gå dit en gång i veckan och få ångest för att allt blir så halvhjärtat. Det får lösa sig. (Hej gnäll-inlägg hah)




Länk--> DESIGNAUKTION på gång! Avslutas 21.00 19/11



bloglovin
Related Posts with Thumbnails
Postat av: Evelina

Krya på dig! :)

2010-11-17 @ 11:19:18
URL: http://evelinarasmusson.blogg.se/
Postat av: Pretty Taylor

Jättefin blogg =]

2010-11-18 @ 19:12:50
URL: http://prettytaylor.blogspot.com/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Visas bäst i: Mozilla Firefox
& designen har JAG gjort.
Intresserad av ny design?

Jag gör tyvärr inte beställningsdesigner just nu.
Välkommen tillbaka senare :)

bloglovin
RSS 2.0