Kodkärlek.

Kategori >> Design
2010-11-19 @ 23:12:24


På order från högsta hönset, min kära vän Sanna försöker jag ta tag i att ordna upp en riktig hemsida till mig själv, lite proffsigare och liiite tuffare sådär haha.

Hursomhelst, vill man ha inbyggt bloggverktyg i det hela räcker det inte att bara koda lite oskyldiga HTML-taggar. Njae, nu måste jag läsa miljoner sidor dokumentation om ett slags hemsideverktyg, som visserligen har mängder med möjligheter men som känns en smula overkill. Blev dock nöjd-tjej.com när jag lyckades gräva fram var HTML-koden och CSS-koden råkar befinna sig. Mmmm, det kliar i fingrarna, men är smått överhettat i knoppen av all information. Detta speciellt efter en heldags planering i skolan med löften om 8 timmars arbetsdag från och med måndag och cirka 8 veckor frammåt. Ska ta tillvara på sista slappa helgen och sen bär det av åt fanders med mig och min fritid.



(blev ingen bild, har inte tid att fixa haha)
bloglovin
Related Posts with Thumbnails
Postat av: Cornelia

Sv; Konstigt! Inte på min :) I varken firefox eller explorer.

Kram!

2010-11-19 @ 23:28:19
URL: http://thingsyouremember.blogg.se/
Postat av: Madde

Hej , jag bara undrar om du ka hjälpa mig med hur man får under inlägget " du kanske gillar : " ^^ ?

2010-11-20 @ 13:09:57
URL: http://typei.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Visas bäst i: Mozilla Firefox
& designen har JAG gjort.
Intresserad av ny design?

Jag gör tyvärr inte beställningsdesigner just nu.
Välkommen tillbaka senare :)

bloglovin
RSS 2.0