Fancy a mint?

Kategori >> Vardag
2010-11-28 @ 00:30:10


ÅÅh, jag är trött. På skolan.
Eller ja, lite. Fast nu är det helg och här har vi städat, lagat mat och jag har fått spendera onödigt mycket tid på att se på Gilmore Girls och Bloggdesigna. Jag är ganska glad, men trött och trött på skolan.

Men äh. Åh, häromdagen fick vi paket! Två styck söta tablettaskar med minttabletter! Inte vilka som helst utan formade som Nintendokontroller. Jag och Jacob är ju lite nördiga och uppskattar sånt hih. Imorgon mååste jag ta mig tid till att träna på nya kodandet och pilla med min hemsida. Och ja, bloggdesigna lite till, och plugga. Mitt liv får inte plats i världen.




bloglovin
Related Posts with Thumbnails
Postat av: Karoline

Åh va söta! fick ni dom eller bestälde ni dom? isåfall vart? <3 Ha en bra dag!

2010-11-28 @ 10:32:11
URL: http://whatamarshmallow.blogg.se/
Postat av: M i c k a

underbara, och goda är de med ;)

2010-12-12 @ 22:29:09
URL: http://niintendo.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Visas bäst i: Mozilla Firefox
& designen har JAG gjort.
Intresserad av ny design?

Jag gör tyvärr inte beställningsdesigner just nu.
Välkommen tillbaka senare :)

bloglovin
RSS 2.0